klantenkaart obu tekst

OBU VOORUIT wil zijn inwoners als “echte” klanten behandelen.

Als we luisteren naar de signalen van onze inwoners dan stellen we vast dat de individuele noden en wensen sterk verschillend zijn. Iedereen hoopt dat zijn noden en wensen ook een invulling krijgen.

De ene inwoner vindt gratis toegang tot de Nieuwdonk belangrijk, voor anderen is dit  gratis toegang tot de Waterfeesten, gratis vuilniszakken, gratis toegang tot containerpark enz …

Het is onmogelijk om al deze voordelen aan iedereen te kunnen aanbieden. Het is ook niet gemakkelijk om hieruit één keuze te maken voor alle inwoners. Niet iedereen is ook geïnteresseerd in al deze voordelen.

OBU VOORUIT stelt voor om aan de inwoner een klantenkaart aan te bieden. Deze klantenkaart geeft hem recht op een aantal gemeentelijke voordelen. Hij kan uit dit aanbod van gemeentelijke  voordelen voor een vast bedrag zelf kiezen waarvan hij gebruik wenst te maken. 

Voorbeeld:

  • 6 beurten voor het containerpark en tickets voor 3 personen naar de waterfeesten
  • 20 vuilniszakken en 5 beurten naar het containerpark
  • 2 tickets voor een voorstelling in het Cultureel Centrum en 2 beurten voor het containerpark

Men kan het bedrag ook schenken aan een vereniging in Berlare naar keuze of aan mensen die het moeilijker hebben.

Het initiatief van de klantenkaart willen we financieren met de algemene gemeentebelasting die inwoners betalen. Op deze manier krijgt de inwoner in ruil voor de algemene gemeentebelasting een aantal voordelen terug.

 

 

4 gedachten over “Een klantenkaart voor iedereen

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s